FORGOT YOUR DETAILS?

Licences

Name of Company : PT. FAJAR ANGGREK ALAM MANDEH (Shania Holiday)
The type of Company : Tourist Travel Bureau
Tourism business license number : 3032/IG-NI/BPMPTSP/XI/2016
Tax ID number : 91.551.776.7-205.000
Deed of Incorporation : Number 07 Date 14 Mei 2004
Founder / Director : Doni
Manager : Sri Dewita
Address : Perumahan cendana tahap 4 blok H no 1. kelurahan koto baru nan xx. kecamatan lubuk begalung.
Contact : +6282388419788
Email : shaniaholidaytour@gmail.com

pakej percutian padang 4d3n

Altenenery pakej 4D3N

-------------------------------------

Day 1
Ketibaan dari bandara minangkabau(air pot)constumert di sabut dengan perwakilan kami atau pemandu yang sudah kami siapkan.selepas itu kita jalan menuju banda/kota bukittinggi.di perjalanan kita menjumpai tempat melancong.seperti air terjun lembah anai,salah satu air terjun yang sangat cantik,yang berada di pinggir jalan.kita melawat disana sekejab tuk bergambar/berphoto.selepas itu kita lanjutkan perjalanan ke pusat dekomentasi dan informasi kebuyaan minang kabau/minang philip di padang panjang (P.D.I.K.M)Selepas itu kita makan siang di salah satu restoran lokal.
Selepas makan siang kita lanjutkan perjalanan ke tempat shoping kilang kain. di sana kita melihat.kain telekung,sulaman,bordiran yang sangat cantik dengan kualitas kainnya yang ory dan harga terjangkau.selepas itu kita lanjutkan perjalan ke pandorama ngarai sianok dan lobang jepun.di sana kita bisa mengambil gambar dan berphoto bersama.selepas itu kita chek in di hotel dan rehat sekejab.
Makan malam di restoran lokal dan kembali ke hotel.

Day 2
Sarapan pagi di hotel,selepas itu kita lanjutkan ke kelok 9.disana kita bisa melihat dan berphoto bersama.tempat yang sangat cantik di sumatra barat.lepas dari sana kita melawat ke lembah harau.alam yang sangat indah dan cantik,dengan bukit yang sangat indah di sana juga mempunyai air terjun yang sangat cantik.selepas itu kita lanjutkan ke kilang kopi kiniko.tempat kilang kopi dan kilang pisang salai yang sangat sedap.kita lanjutkan makan siang di salah satu restoran lokal,yang ada di daerah batu sangkar.selepas makan siang kita lanjutkan ke istano baso pagaruyuang di sana kita bisa berpakayan adat minangkabau.kita lanjutkan perjalanan ke tasik/danau singkarak.tasik yang sangat cantik terkenal dengan ikan bilis.kembali ke bukittinggi.makan malam di restoran lokal.dan kembali ke hotel untuk rehat.

Day 3
Sarapan pagi di hotel.chek out hotel.jam gadang selepas itu kita lanjutkan ke musium Rumah kelahiran buya hamka.tasik/danau maninjau.selepas itu kita lanjutkan ke puncak lawang/lawang park.tempat lawatan yang sangat cantik.kita bisa lihat dari ketinggian alam yang sangat indah ciptaan allah s.w.t.selepas itu kita lanjutkan perjalan menuju kota/banda padang,makan malam di restoran pinggir laut.chek in hotel dan rehat.

Day4
Sarapan pagi hotel.chek out hotel,pantai air manis(batu malinkundang)jembatan sitinurbaya,kota/banda lama.pantai padang.selepas itu kita melawat ke mesjid Raya sumbar.mesjid yang sangat cantik di sumatra-barat.selepas itu makan siang di restoran lokal.lepas itu siap-siap kita jalan ke air pot minang kabau untuk mengantar constumert pulang ke kampung masing-masing.pakej percutian selesai.
Selamat jalan semoga selamat sampai ketujuan.

• Transportasi AC (Private)
  • Akomodasi hotel : 2 Night Bukittinggi, 1 Night Padang
  • Makan Sesuai Program
  • include lunch dan dinner
  • Hotel pakai lift dan acon
  • Tiket masuk tempat pelancongan
  • free Air mineral
  • Travel Insurance
  • Tour Guide
  • Tiket Pesawat & Airport tax
  • Rute tambahan dan makanan tambahan
  • Pengeluaran pribadi
  • Tipping (guide, driver)
  • tour guide lobang jepun
TOP

Hai! Klik salah satu perwakilan kami di bawah dan kami akan menghubungi Anda sesegera mungkin.